لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
تمجید اوسین بولت قهرمان افسانه‌ ای از رونالدو

تمجید اوسین بولت قهرمان افسانه‌ ای از رونالدو

فكر می‌كنم بازی امشب دیداری هیجان‌انگیز از آب دربیاید. تقابل دو تیم مطرحِ دنیای فوتبال با تاریخ و افتخاراتی بزرگ در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا یك بازیِ تماشایی برای هر طرفدار فوتبال محسوب می‌شود. بسیاری از توجهات به بازگشت دوباره رونالدو به منچستر معطوف شده؛ ‌ من همه مثل همه طرفداران من‌یونایتد برای كریستیانو رونالدو و آنچه تاكنون در دوران فوتبالی‌اش ارائه كرده احترام ویژه‌ای قائل هستم. او بازیكنی خارق‌العاده است.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی خواندنی اوسین بولت قهرمان افسانه‌ای دوومیدانی و وینگر باشگاه فوتبال سنترال کوئست مارینرز در A‐League استرالیا در گفتگو با La Gazzetta dello Sport می باشد.

 

وی ادامه داد:

 

یوونتوس فصل خوبی را در رقابت‌های سری آ داشته و در مقابل منچستر نتایج خوبی را در لیگ برتر كسب نكرده است؛ با این حال این تنها آمار است و هر نتیجه‌ای بر خلاف آن ممكن است در زمین بازی رخ دهد. میزبان بودن منچستر یك امتیاز ویژه برای شیاطین سرخ محسوب می‌شود با این حال حد می‌زنم شاهدِ دیداری پر گل نباشیم. با احترام به یوونتوس نتیجه را یك بر صفر به نفع منچستریونایتد پیش‌بینی ‌می‌كنم.

 

او افزود:

 

اوسین بولتِ 32 ساله پیش یكی از طرفداران باشگاه منچستریونایتد است و پیش از این حضور و بازی در این باشگاه را بزرگ‌ترین رویایش عنوان كرده بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: